vrijdag 3 september 2010

LESBRIEF OVERAL EN ERGENS...

Via de banner hierboven kan op deze plek een geweldige lesbrief worden gedownload.
Veel plezier!

Laatste nieuws: ik heb bij de uitgeverij de teksten ingeleverd van 50 nieuwe verhalen.
Titel van het nieuwe boek: Een hele kunst...
Vijftig Nederlandse kunstenaars en hun werk in voorleesverhalen. (Verschijningsdatum: april 2011)
Nu is beurt aan Alex. Hij maakt er vast iets geweldig moois van.
En dan de vraag: wie herkent alle kunstenaars op het ontwerpomslag?
Ik durf er wel een prijsje op te zetten.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik op lesbrief klik/ of op de banner, dan komt er niks. Er komt ook geen foutmelding op pop-up geblokkeerd. Wat is er mis?
gr. Marjolein

Anoniem zei

Hallo Arend,

Ik ben studente aan de pabo en ik wil graag uw boeken gaan gebruiken bij mijn lessen. Nu is mijn vraag, wanneer komt 'een hele kunst' uit?

Groetjes Lucia

Unknown zei

Hallo Arend,

Ik zou ook graag willen weten wanneer het boek een hele kunst uit komt

groetjes,
Gonneke